Op naar het avontuur!

18 januari 2018 - Sassenheim, Nederland

Vandaag is het dan zover! Al lange tijd geleden bedacht ik dat ik graag een coschap in het buitenland wilde gaan doen. Afgelopen zomer besloot ik dat dat een coschap SEH zou gaan worden in Paramaribo. Hoewel dat na twee mailtjes naar Suriname eigenlijk al geregeld was, duurde het even voordat de officiële toestemming vanuit het UMC Utrecht ook rond was (not to mention hoeveel mailtjes het heeft gekost om te zorgen dat Lieke (mijn mede-co) en ik een huis in Paramaribo zouden krijgen mét warm water), maar ook dat is allemaal gelukt!
Als ik dan toch naar de andere kant van de wereld vlieg, wil ik daar wel gebruik van maken en er meteen een goede vakantie aan vast plakken. Daarom ga ik voor het coschap begint een rondreis door Centraal Amerika maken met de organisatie G Adventures.
Vandaag vlieg ik, als het weer in Nederland het me gunt en de storm op tijd gaat liggen (gelukkig lijkt dat allemaal goed te komen), via Mexico naar Guatemala City! Als het goed is kan ik dan nog net even mn zus Nirina gedag zeggen, aangezien die vlak voordat mijn vlucht vertrekt op Schiphol zou moeten landen :)
Ik zal proberen om tijdens mijn reis af en toe hier een verhaaltje met wat foto's te posten over wat ik allemaal meemaak, maar omdat ik nog niet weet hoe vaak er goede wifi is (en of ik er altijd zin in heb haha) beloof ik niks!

1. Christa van Dijken:
    18 januari 2018
    Super leuk Alayna, maak er een mooie ervaring en herinnering van. Ben benieuwd naar je ervaringen xxxChrista
  2. Jeanne:
    18 januari 2018